Sorry, we kunnen de pagina die u zoekt niet vinden
Gebruik het menu om de juiste informatie te vinden.
Gebruik het menu om de juiste informatie te vinden.
We hebben de veel gestelde vragen voor u op een rij gezet.
Wij werken met vaste routedagen in Nederland en België. Hierbij geldt dat als u dag 3 geleverd wilt hebben, dat u dag 1 vóór 17.00 uur uw bestelling dient te plaatsen.
Voorbeeld: voor routedag woensdag geldt maandag 17.00 uur als uiterste bestelmoment.
Voorkeurstijden en spoedbestellingen gaan altijd in overleg met onze collega’s. Samen vinden we vaak een goede oplossing.
De verzendkosten bepalen we op basis van orderwaarde en bestemming. Vanaf een bepaalde orderwaarden rekenen wij hiervoor geen kosten. U kunt het actuele tarief opvragen bij ons Customer Service Team.
Nee, wij hanteren een uniek ordernummer in combinatie met het gewenste afleveradres. Uiteraard kunt u wel meerdere orders plaatsen met verschillende afleveradressen.
Voor wijzigingen en aanvullingen geldt dezelfde termijn als bij het plaatsen van een order. Als de levering is gepland op dag 3, dan kunnen wijzigingen en aanvullingen worden doorgevoerd op dag 1 tot 17.00 uur.
U kunt het gewenste aflevermoment wijzigen tot de dag voor de levering, vóór 17.00 uur. In overleg plannen wij een andere graag met u een routedag, voorkeurstijd of maken we een spoedbestelling.
Ja, dat kan via order@in2food.nl. Wij hebben hier de volgende gegevens nodig: uw klantnummer, ordernummer, postcode en gewenste leverdatum
U dient de lege verpakkingen vooraf aan te melden bij onze Customer Service-afdeling via het online aanmeldformulier
op in2food.nl/retourorder.
Vervolgens zet u de retourorder klaar.
De aangemelde verpakkingen staan mét dop en sleeve, gestapeld en geseald op een Europallet.
Maximaal aantal op een palletplaats:
Laat het ons weten.
"*" geeft vereiste velden aan